Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Семчакевич С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Семчакевич С. Л. 
Особливості оцінювання школярів на уроках музики [Електронний ресурс] / С. Л. Семчакевич // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.076 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Семчакевич С. Л. 
Теоретичні аспекти проблеми визначення навчальних досягнень учнів на уроках музики в загальноосвітніх школах [Електронний ресурс] / С. Л. Семчакевич // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 6. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_6_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Семчакевич С. Л. 
Доленосна зустріч Ліста в Україні: реванш у виконавця [Електронний ресурс] / С. Л. Семчакевич // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2011. - Вип. 1. - С. 110-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2011_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Семчакевич С. Л. 
Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва як один із аспектів педагогічної діяльності В. Й. Гевал [Електронний ресурс] / С. Л. Семчакевич // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2013. - Вип. 2. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2013_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Семчакевич С. Л. 
Багатожанровість творчої палітри Галини Ісаєнко: колисанки [Електронний ресурс] / С. Л. Семчакевич // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2014. - Вип. 3. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2014_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Семчакевич С. Л. 
Розвиток артикуляційної культури студентів в процесі індивідуального фортепіанного навчання [Електронний ресурс] / С. Л. Семчакевич // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2015. - Вип. 4. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2015_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.688 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Семчакевич С. 
Принципи визначення навчальних досягнень школярів на уроках музичного мистецтва [Електронний ресурс] / С. Семчакевич // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_31
Висвітлено принципи організації вчителем контрольно-оцінювальної діяльності на уроках музичного мистецтва в загальноосвітніх школах. Акцентовано увагу на таких взаємопов’язаних дидактичних поняттях, як: “закон ”, “закономірність”, “правило”, “принцип”. Досліджено етимологію поняття «принцип», зроблено висновок про динамічну сутність дидактичних принципів. Розглянуто закони дидактики, закономірності та правила навчання. Обґрунтовано сутність принципів визначення навчальних досягнень школярів на уроках музичного мистецтва.Освещены принципы организации учителем контрольно-оценочной деятельности на уроках музыкального искусства в общеобразовательных школах. Акцентировано внимание на таких взаимосвязанных дидактических понятиях, как: "закон", "закономерность", "правило", "принцип". Исследована этимология понятия «принцип», сделан вывод о динамической сущности дидактических принципов. Рассмотрены законы дидактики, закономерности и правила обучения. Обоснована суть принципов определения учебных достижений школьников на уроках музыкального искусства.The actual question of the principles of organization teacher's control and assessment activity in the musical arts lesson in secondary schools is spotlighted. The attention is focused on the interrelated didactic concepts as "law", "regularity", "rule", "principle". Etymology of the notion of "principle" was studied, the dynamic nature of didactic principles was concluded. Didactic laws, regularity of learning and learning rules considered. Principles for determining educational achievements of pupils in the classroom music were substantiated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.325 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського